laupäev, 14. aprill 2012

uus rott,

Laulumehed  läksid Riiga, et koos  lätlastega laulda, mina aga igavlen... töötegemisest väsinud ja nüüd vaatan täis igatsust teele - kas mõni ehk mulle külla ei tule?. Homme tuleb nagunii palju külalisi..aga täna  - tahaks nagu ka suhelda. Vau, ma lähen parem lõunakeskusesse oma loomaaeda imetlema!
Jõudsin kohale! Eemalt kostab  kurb näumine... oh õudukas, sellel hallil venetõugu kassil on pojad ära müüdud ja ta nutab neid taga, ronib mööda  puuri seinu üles ja muudkui näub, kahju tast, aga ta maksab 245.-, kes teda  küll jõuaks osta? Ei ma ei või sedaenam vaadata, kohutav kuidas mulle mõjub - aga mis teha, mis teha. elu on selline....
Oi, uusi linde ja loomi on tekkinud...näe, milline papagoi

Ja uus põrsa moodi rott on siin,noh sellest küll meie nunnu jagu ei saa, kes teab.  saavad sõbrakski veel.
Ei tea kas rott ja kass on kunagi sõbrad olnud. Pole ennem seda imet näinud, aga siin ilmas on kõik võimalik.
 Ostaks ta ära ja viiks suvilasse, õpetaks ta omale sõbraks olema, nagu ükskord Merca jalutas linnas ja rott oli õlal . Siis oleks mul oma looduslik antidepressant (nagu päevaleht reklaamis)--
 Ei , ma ei võta omale ühtegi looma puuri piinlema...aitab nunnust, siilidest, lindudest jne. - looduses vabalt elavatest olenditest.
Noh, head aega, kallid raadiokuulajad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar