pühapäev, 8. aprill 2012

olen kurb

Kuidas see  elu küll nii lainetab...olen täna ni üksik ja kurb, et lausa nutan...ei ole isegi   kellega muna koksida!? Võtsin lausa südametilku, et ennast rahustada......miks inimesed vahel nii üksikud on? Võibolla ma ei ole osanud oma lähedastele samuti  siis tugi pakkuda, kui nad väga kurvad on olnud. Võibolla ma ei ole hea inimene..ei tea..ei tea...Aga kellega ma muna siis koksiks..läheks Lõunakeskusesse äkki seal mõni on ka nii üksik ja kurb?  Jumal küll, miks ma vahel nii nõrk olen...
Kui on lõbusad päevad, siis on mul palju sõpru, lapsed  juhtuvad kodumaal olema jne. Siis ma olen elav, tahan tantsida , laulda, mustlastantse tantsida (isegi rindu väristada) jne. Aga praegu  sel suurel pühal olen üksi! Pidime suvilasse kolima, aga ka see plaan ei läinud  korda ja siin ma siis istun ja nutan ...hakkan  midagi ilusat mõtlema, läheb ehk kiiremini üle...kui ilus on praegu  Egiptuses! (but money)......

                                                 olen mõttes seal kaugel....kaugel...
küll läheb ka see kurbus mööda, küll tulevad paremad ajad. küll tuleb päike pilve tagant välja...küll tuleb ka mind  ehk keegi vaatama...
aga teile ilusaid pühi, mu kallikesed!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar