pühapäev, 1. aprill 2012

naljapäev

Täna on siis esimene aprill - naljapäev. Võib teiste arvelt nalja visata, Kõige lihtsam  öelda , et sul on kärbes kuskil, aga kärbseid veel ei ole. Hommikul tahtsin L-e  aprilli teha, ütlesin, et ära kassi saba peale astu, samal ajal taganesin ja kass juhtus just minu selja taga olema, astusin ise talle käpa peale.Issake, käis üks kole "näu" ja kass tormas kui tuulispask  üle mu lillelaua, ajades pikali mu lemmiklilled- orhideed.. ei, mina täna aprilli rohkem kellelegi ei tee, muidu ei tea mis veel juhtub
                                                   

 Minu kallid lilled kõik segamini ja muld põrandal, ei noh nunnu tegi mulle  tõsiselt aprilli! Lendas ise juba  õue, ei saa talle  lillekasvatusest loengut   ka enam pidada.                                                          
Lähen proovin naabrinaisele aprilli teha, ehk õnnestub paremini. Jeees, õhtul lähme õe poole, vat seal
saab küll nalja, sest  rahvast palju   ja võimalusi rohkem!                                                                      
                 Õues  sajab lund!                                                                                        aprill!                                                                                                                                                            

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar