esmaspäev, 23. aprill 2012

elevandist

Ma sain kohutavalt naerda ühe Jahilo anekdoodi üle  elevandist, mulle tuli ta meelde just seoses sellega, et jälle oli lehes üks anekdoot elevandist.
Lõbu pakkus eelmine, kus  elevant oli  pääsenud loomaaiast minema ja trehvanud ühte metsatallu,kus elas vana mammi. Mammi ei olnud elus elevanti  näinud. Ta vaatab aknast välja ja näeb äkki, et üks kole suur loom kisub tema kapsaid  maast välja, helistab siis politseisse. " Tulge ruttu, üks kole elukas kisub sabaga minu kapsaid ülesse, ja te nagunii ei usuks, kui ma teile ütleks. kuhu ta neid veel topib!"
  Aga õues kevad täies hoos, lillepeenral priimulad, nartsissikesed......ime armsakesed...
Mu armas tehniline abikene (ma tean, et sa mind loed), mobla hakkas jälle prääksuma nagu part. Kui mahti saad tule kohvitama ja moblat taltsutama.
kalli-kalli kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar