esmaspäev, 9. aprill 2012

lehe tellimisest

Hei, mina jälle siin! Rõõmsam kui eile. Jõudsin just oma nutmised eile ära nutta kui tuli minu kiirabike - mammuke. Ja  kohe minuga  mune koksima , mul läks meel siis kohe nii rõõmsaks. Hiljem helistasid  sõbrantsid , nad nagu tuntsid, et ma nii üksik ja kurb olen...ütle veel, et inimeste mõtted ei kandu edasi..täna helistasid  kasutütar ja poeg  jne. Ja ongi lõpuks nii, et jagatud mure on pool murest.
Oi mõtlen siin, et  homme lõpeb PL-e tellimise tähtaeg, pean vist  tellimust uuendama. Sest sealt saab palju tarka lugeda. Nt.viimane  A.Kivirähk`i artikkel  mulle väga meeldis (täpselt minu arusaam asjast)). ja kuidas saan ma ilma Vilbasteta jne. Postimees on rohkem L. pärusmaa, aga sealt saab head  infot Tartu sündmuste kohta. Las jääb siis  ikka kaks lehte.
 Läpakas lugemine pole ikka see ja kogu materjali sealt kätte nagunii ei saa.
Aga täna on Tartus ilus päiksepaisteline kevadilm!
suur kallistus kõigile! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar