esmaspäev, 30. aprill 2012

kirbujaht

Uih, sellist kirbujahti  pole  ma veel elus üle elanud!  Läksime siis eile õe ja L-a jälle tädide talusi  koristama, vaja ikka nad lõpuks korda teha. Oi, kus  seal oli tööd  , 10 a. jooksul pole  koristatud! Seda koera s-ta oleme juba 5 korral tubadest välja vedanud, lõpuks eile  sai enam-vähem lõpetatud... Ma ei tea kas soojaga hakkasid toas kirbud elama, või  oma uudishimu rahuldamiseks tõin ma Leene- tädi lakast ühe suure kasuka alla, ehk olid kirbud selle sees.  Hakkasime arutama, et mis nahast see on (pruuni-beezi kirju), nagu oleks põdra naha moodi (muidugi maru raske teine - olen vist tädi seljas teda talvel näinud), pikad tugevad karvad, õde arvas et hunt, L - et põder, mina oleks nagu eskimoodel selliseid saapaid  filmisdes näinud. Üldiselt ei oldud seda kasukat oma 30-40 a. puudutatud. Panin ta ka eesruumi, nagu paljusid  esemeid oleme laudadele pannud, et mõni sugulane ehk mälestuseks tahab võtta.
Peale selle läksin rahulikult lõkke juurde, et  sodi edasi põletada... äkki vaatan, minu heleda jope  peal  väiksed mustad täpid  hüppavad...juba  valusad hammustused ka, no kuidas nii ruttu mu naha juurde  pääseti, ju nad olid  väga näljased. Siis tulid teised vaatama, et mida ma hüppan ja kisan...mina üleni kirpusid täis..uihhh! L käskis kohe kõik riided seljast võtta  ja  murule visata, hakkas siis ükshaaval neid läbi soputama ja kirpe tapma ( mina nagu loll seisan seal rinnahoidja ja püksikute pääl....uuh kui külm oli!.L ütles, et ta ei ole elus nii palju koerakirpe näinud ja tapnud. Autosse ei tohtinud ma ka minna..õde naerab kõveras, mina külmetan... Lõpuks sain mõne hilbu selga ja panime sealt ruttu  Tartu suunas ajama, uksed ja aknadki jäid lahti.... kui Ihastesse jõudsime, andis õemees mulle kohe lonksu viina ja saatis sauna. Riputasin riided kuuma kätte ja arvasime, et oleme neist hulludest lahti. Kuid hommikul  leidis L oma särgi pealt veel 2 tükki... nüüd panin  need  riided kõik tugeva pesupulbri- lahuse sisse.

Oi ma ei või, siit- sealt kogu ihu  sügeleb, lähen valan ennast veel külma veega üle!
ilusat päeva!















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar