teisipäev, 10. aprill 2012

Postimehe kohvikus

Mulle meeldib vahel PM kohvikus käia. Kuna PM-s  töötab ka üks minu sõbrants, siis saame vahel seal kokku. Meie hulgast  lahkunud  H.Valsiga käisime aastaid koos võimlemas, ja siis  sai ka temaga  vahel seal kohvitatud.
Aga  eile saime  oma targa sõbraga  seal kokku ja oli ääretult romantiline olla. Nii armas teda üle pika aja jälle näha. Ma nii ootan alati kui ta Eestisse tuleb. On üks inimene, kelle rinnal saab vahel nutta ja kellele kõik oma mured rääkida. Kahju, et ta ei ole alati siin. Ma nii armastan neid ilusaid silmi, mis kunagi ei vanane ja minu jaoks  ta väga  tarka juttu. Aga ega teadlaseks muidu saagi, kui peab tark olema. Tunnen tema kõrval ka  ennast alati ilusamana ja targemana. Rääkis seekord mulle, et tänu internetile inimkond teeb oma  arengus varsti suure hüppe , saadakse palju uut infot meie maakera  tekkimisest ja inimkonna arengust jne. jne.
Kui mul oleks eestikeelne keskkool seljataga, ma oleks ka tahtnud astronoomiat õppima minna, aga saatust ei saa valida. Mulle kohutavalt meeldib kõik, mis on seotud kosmose ja teiste planeetidega.Isegi kuud ja tähti jälgides alati mõtlen, mis olendid seal kuskil kaugel elavad..
Hiljem sõbraga tegime ühe jalutuskäigu linnas ja imetlesime Tartut.
Isa ja poja skulptuuri juures  arutasime, et see on ainult  Tartus , mujal sellist teist pole, nagu meie Emajõgi, nagu meie Toomemägi jne.
Aga nüüd, kullakesed, ilusat päeva teile!

2 kommentaari: