reede, 15. juuni 2012

4 tuhat meest...

Homme siis laulavad Tähtveres Põhja- ja baltimaade meeskoorid. Ronkkäik algab kell 17.oo, ma lähen tähtveresse vaatama. Piletid tõi L meile ka juba, lähen koos õe perega. L läks juba täna kell 12.oo laulupeomuuseumi,ta peab norra koori vastu võtma. Kahjuks mamm ja laur ei saanud talle appi minna,nad oleks ka norra keelega toime tulnud..L igliskeelgi pole kõige rohkem käppas, aga küll ta toime tuleb. Ta peab neile meened üle andma ja tahtis nendega isegi suvilast läbi tulla. ma ütlesin, et meil ei ole see siin kõik nii korras, et välismaalastele näidata. Homme saab vahva olema kui nii suur hulk mehi laulab nt. "Orjade koori" - seda ma tahan kindlasti kuulda Siin L laulab "Gaudeamuses" Olen ikka neid kuulamas käinud...aga et niipalju mehi koos laulab - seda ma ei ole veel näinud! See saab elamus olema... Nii et tulge homme kõik Tartu meeste laulupeole! suur kallistus kõigile!

1 kommentaar:

  1. ma vabandan, tegelikult tõesti u. 4 tuhat meest, hommikul L tegi nalja ja ma ei kontrollinud õiget arvu.

    VastaKustuta