esmaspäev, 11. juuni 2012

tahaks mere äärde

Tahaks mere äärde, soolakat vett maitsta ja lainetel lasta ennast paitada...pean hakkama L-t masseerima, et läheksime Kablisse. Seal oleme me ikka juuni algul käinud, sest sel suvel on meil asja veel Hiiumaale, kus on kursuse kokkutulek, Ruhnule - kus lähme koos L-u koorikaaslastega. Nii  et  mere äärde saame hiljem küll. Aga mul hakkas praegu igatsus telgis magada, mere kohinat kuulata jne. Olen vist juba nii suur laps, et võin omale kõiki lubada....kuidagi on rahutus hinges ja ainult meri suudab seda leevendada.....
Näi-näis kas L nõustub...ikka nõustus. Aga mul tuli meelde, et vanaemade , -isade ja tädide hauad vaja Arussaares korda teha. Lähengi begooniaid ostma. Õemees tuleb ka kaasa, õel  kaitsmised ja riigieksamid see nädal. Nii et kolmapäeval Pilistvere kanti minek - sinna kus on me juured ja esivanemad pärit.
Täna olen positiivsel lainel, juba niitsin, külisin muru sinna, kus seoses vee sissetoomisega kõik üles kaevati, rehitsesin jne. Mammu teeb ka  homme oma viimast eksamit siis tuleb mulle IT meest mängima, ta meil nii armsake.
pai teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar