pühapäev, 3. juuni 2012

suur solist

Saigi Andrei sünna peetud! laulukoori mehed olid tagasi ja veel nii hassartis, et panid lausa meeste laule..mõnus oli kuulata!  Ansambel läks vahepeal vaidlema, siis sain ka mina solisti mängida..laulsin oma lemmikuid laule  - Mu kaotus on suurem ja Las kristall jääb kõlama - laulsin kohe nii südamest, et E tulid pisarad silma. Ansambli poisid hakkasid kohe mind saatma, leidsid õige duuri, eriti kaunilt sobis  mu häälega mandoliin - milline nauding -  Aga hiljem mehed ütlesid, et ma väga venitasid lõppe - mina vastu, et suurt solisti saadab orkester, mitte vastupidi. Selle üle sai naerda-- ma olen nüüd suur solist. Aga kui ma südamest laulan, läheb mu hääl tõesti minoorselt kaunimaks
 Mul oli jaksu oma mehe matusel (kellega olin 30.a. elanud) laulda -Mu kaotus on suurem (poeg saatis klaveril) Nii me  leinasime teda lauldes.....
Aga  täna  on jälle ilus ilm, juuni algus ja  päevased toimingud ootavad....
suured kallistused!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar