esmaspäev, 11. juuni 2012

jälle seksist

Oh sellest teemast ei saa ikka kirjutamata jätta..ma tean, et  mind loevad paljud tuttavad ja välisriikide lipud ikka sähvatavad ka vahele... kindlasti tuntakse huvi , et kuidas minu eas on.....otse rääkida ei julgeks aga tahaks ikka oma kogemusi vahel jagada...õnneks, läpakas ei naera mu üle ja nooremad ei julge kommenteerida.... aga ikka seksi tahaks ja mida vanemaks saan, seda suurem huvi asja vastu (hea et lapsed ei loe)..võibolla on sellest, et ei ole enam vaja tööl käia ja laste kasvatamise peale energiat kulutada... jääb aega rohkem mõnudega tegelda, ka mees on noorem ja hotellid, reisimised soodustavad seda, millest  ennem ilma jäin..polnud ma ju luksushotelliski kunagi käinud....nüüd tänu siberile pens võimaldab ja tütreke on heldeke, ikka tähtpäevadeks kingib raha....samuti saan varsti väikese päranduse....siis saab jälle omale luksust lubada ja mööda ilma rännata. See soodustab ka seksielu ja naudinguid, õnneks pole  enam lapsesaamise hirmu ega muid probleeme..
Issand, kui mu tark sõber seda loeb!? Siis küll ei tea kuhu oma silmad kohtumisel pista..
Aga  vibraatori  viskas L põõsasse ja kassid siiani mängivad sellega. Kahju, kallis asi oli aga proovida ei saanudki, kartsin elektrit.... Aga mingit  nalja ikka tahaks......imekombel tahaks  sügavalt armunut olla......kuid  argipäev seda luksust ei luba, kuigi objekt on olemas.....
Nii on lood ja laulud!
Vihma sajab, aga ma pean kesklinna hakkama minema....
Noh, head aega teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar