reede, 15. juuni 2012

lall-la-laa

Lalla-laa...küll on ilus elada... Eile Arussaarest tulles korjasin omale sületäie kullerkuppe, kui armas! Ma nii armastan pääsusilmi ja kullerkuppe..ime et neid veel oli.Siis läksime Põltsamaa lähedalt mu mehe noorema venna(8 vennast on ainult minu mees surnud) juurest läbi. Ta on nii tubli, loonud enda talu juurde põllumajanduser tööriistade näituse


Ta kaasa S , kes on samuti väga lahtistee kättega ja poeg pakkusid meile kohvi. Neil on kitsed olemas - kitse juust nii maitseb mulle. Silva kinkis mulle lõpuks veel punase kleidi, aitähh talle. Saan sellega kohe ühele juubelile minna. Kõik oli nii tore ja väsimus oli peoga pühitud.
Ka Adavere tuulikust me ei unustanud läbi käia...seal sees kiikudes tuleb mul alati meelde lapsepõlv, meie talu...kiikumine, kullerkupud, pääsusilmad jne.


kalli-kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar