teisipäev, 12. juuni 2012

kohting

Vau, tark sõber kutsuski mu  kohtingule. Oli just mu blogi lugenud ja tegi lausa peapesu. Et mis ma nii intiimsetest asjadest oma blogis kirjutan, et ma olen selle orkestri liikmete moodi, kes mu selja taga mängivad Ma seletasin talle, et inimestele läheb seks peale ja pakuvad ehk mõnele ka huvi vanemate inimeste seksiprobleemid. Ja et mis teha, kui praegu ka tahaks. Selle peale sõber naeris ja kutsus mind oma poole veini maitsma. Ma ütleasin, et oleme ju sõbrad ja mul on juba aastaid L olemas.... oi ma ei teadnud kohe mida teha. Sest kui ma temaga oleks läinud, oleks meievaheline suhtlemine ja teine teise idealiseerimine ehk nullitud. Tegin talle pai ja tulin koju sügavalt elu üle mõtlema...kas minu eas on veel armukest vaja, kas L tohib haiget teha jne....istun ja mõtlen.... aga teile, kallikesed, pai!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar