teisipäev, 26. juuni 2012

muusika soos

Mõtle, kui ilus vaatasin tv 2, kuidas Suure-jaani kandis Hüpassaarel, mis asub soos, toimus jaaniööl päikesetõusu kontsert. Sinna oleks tahtnud isegi minna! Olen ju ise sündinud ja kasvanud raba ääres, laugastes ujunud. Kui puhas õhk, milline vaikus, kui põnev oleks ka minu soos muusikat kuulata ja veel RAM-i kontserti! Meie laugaste taga Järvamaal on samuti raba keskel saar, millel nimeks Villemsaar. Ma ühe korra olen seal emaga käinud, ema viis omal ajal sinna metsavendadele süüa. Tahaks näha mis sealsetest punkritest on järele jäänud. Aga sinna ei vii laudtee, see on väga pehme ja tükk maad minna. Seal kuskil L ja laugaste taga on Villemsaar. Hüpassaarele viis laudtee ja rahvas kogunes juba varakult - tõesti romantiline. Rahvas oli soojalt riides ja teed-kohvid kaasas, samuti midagi istumise alla võetud. Oi seda imet tahan ma kindlasti kaasa teha, kui veel kuskil midagi taolist toimub. kallistus teile, armsakesed!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar