laupäev, 16. juuni 2012

aeg lendab..

Kevadel ja suvel on tõesti loodus väga huvitav..kogu aeg toimuvad mingisugused muutused, looduspildid vahelduvad nädala või kahe jooksul Küll laulavad ühed linnud, küll teised...küll õitsevad ühed lilled, siis jälle teised, küll sajab vihma ja pilvitab, siis jälle päike paitab me põski ja aeg lendab ja lendab nii ruttu, et pead igat tundi igat päeva lausa nautima. Inimesed on elurõõmsamad ja tundelisemad, kevadeti rohkem armutakse, olen isegi veidi armunud, niipalju kui just elukene mul praegu lubab... Nautides looduse ilu tahes tahtmata otsid ka inimestes ilu, ideaalsust, õrnust....huvitav, et just kevad ja suvi nii ruttu mööduvad? Kui õnnelik ma olen, et ma saan kõiki seda ilu ja muutust nautida!Meri veel puudub ja ka lapsekesed tulevad juulis külla. Vaatasin täna oma lilled üle ja tegin päris palju pilte Kännu otsas võõrasemade asemel punane lilleke.. ja mu väikeses kivihunnikus on juba lobeeliad Ka õitsevad juba jasmiinid ja minu õrn valge põõsake (need tõin ma kunagi maalt) Jasmiini lõhn tuleb meelde kodutalust... kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar