laupäev, 8. september 2012

Anna German

Vaatasin vene pealt poola  filmi  andekast lauljast Anna Germanist, kes peale rasket
autoavariid toibus sellest ja oma tahtejõuga ajas ennast jalule.. Ta oli samuti üleni kipsis, nagu kunagi ka mina, see mõjus mulle eriti...kuid tal oli veel käsi püsti asendis (mulle tulid meelde oma kannatused)..tal oli   väga ilus hääl, ka meie  Mallega vahel laulame tema laule, need on armastusest ja kaunilt  minoorsed, väga lähedased ka minu  hingele..
Milline kohutav tahtejõud peab olema, et oma liikumatu keha tasapisi jalule ajada ja karkudega tuikudes jälle klaveri juurde saada...hiljem teda tabas veel vähk,  kuid ta peaaegu surmani laulis, läks lavale ja lauldes vajus kokku, kõik pühlisid pisaraid....ta ütles, et laul aitab tal valudest üle olla...ah,   kui sarnane minu tunnetele...mul olid käed vabad ja  mulle panti akordion  kipsis rinna peale ja me    palatis (Tln.s Hiiul) kõik koos laulsime (meid -lamajaid haigeid oli palatis 10 ),see rõõmustas meid ja meil oli hea olla, ununes valu ja mure.                                                                                                  
 Anna isa oli poola ohvitser ja  teda tabas nende saatus.                                                                         
Olen veel praegugi Anna lummava hääle ja ta raske saatuse  mõju all..                                        
pai teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar