esmaspäev, 24. september 2012

sügisesajud...

"...sügisesajud nukruse toovad, kargesse õhku seisatab hüüd, hämarais öödes võpatab süda - talvine õhtu tulemas  nüüd..." (H. Jõgioja)...imelik, et juba oma 50.a juubelil ma laulsin seda laulu ja see kuulub siiani  mu lemmiklaulude hulka, eriti sügiseti, samuti  "sügiskuu metsas on käes.."  Kuigi olen elurõõmus inimene,  armastan siiski minoorseid laule rohkem ja elan ennast välja just nendes...vahel istume L-a trepil ja laulame, eriti nüüd kui linnuparved lõunapoole purjetavad ja loodus hakkab närbuma..."pilvede all tahaks lennata teiega koos...", see on kuidagi igatsev kurbus ja hing naudib seda
Volli käest  olen ma õppinud  laulmist mikrofoni ja paremat rütmitunnetust, ta on ääretult musikaalne inimene...armastab samuti minoorseid, Andrei laulab aga lõbusaid laule ja oskab hästi rahvast lõbustada ja kaasa haarata
 Viimane pidu sai siis suvilas peetud ja kolimegi sügisesajude saatel linna...
kalli
pai-pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar