esmaspäev, 3. september 2012

kus siilid jäid?

Mina, suur looduse armastaja, otsustasin, et istun niikaua siilide elamise läheduses, kuni saan nad pildile....sellel aastal paistis 2 poega ringi siblivat ja vahel õhtuti olen neid ikka näinud, vana siil ise on küll kadunud....istusin, ootasin ja ootasin..üks jalg suri ära....ootan veel - õun (kuldrenet) kukkus pähe, uih, ehmusin, nagu juba pimedaks läheb, kuid  jäin ennesele kindlaks, et selle põõsa alt nad ju tavaliselt ilmuvad
Istun ikka edasi ja mõtlen kuidas küll  loodusepiltnikud jõuavad puuotsas passida, et mõnest linnust või nahkhiirest pilti saada...jäin taevasse vaadates ja pilvi imetledes unistama  ..äkki midagi teravat riivas mu jalga, ehmatusest lendasin tooli pealt mauhti maha...ai-ai. ei tea kas jälle suur varvas viskas ennast jätkust välja.....käpuli vaatasin kuidas väike siilikera veeres teise põõsa alla ...oh,ei õnnestunud mul teda jäädvustada..lähen tuppa ja vaatan kumbatpidi see suur varvas mul siis nüüd on..
Üldiselt pean proovima pilti teha ikka mõnest suuremast loomast, vau lehma ma ei ole ammu pildistanud, homme lähen lehmi otsima..kari ju siin samas Rahingul...
aga seniks, head ööd!
kell on juba 23.10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar