kolmapäev, 12. september 2012

oh mu kleopatra

Milline kaunis suvelõpp! Kui mõnus meri ja päike oli Pärnus...sain sealt oma hingele ja kehale toitu ..nüüd on nii tore  pöörduda jälle tagasi koju - argipäeva murede juurde......oh mu armas kanna - näeb välja nagu  lind, kes ihkab lennata kõrgustesse... selle imetlemine viib mind jälle muinasjuttude maailma,  kus lill  võib muutuda linnuks ja toimuvad veel igasugused imed ja   tekkibki  endal igatsus mingi kauni ime   järele..unistus kaugetest meredest ja maadest, kus on delfiinid, palmid, orhideed .... Ei, aasta lõpu poole peab ikka reisile  minema, et oma silmaga midagi põnevat näha...India, Hiina, Tai? Kuid liiga kallid minu jaoks....aga mu kleopatra on praegu tõesti fööniksi moodi..
Ja mu roosikesed....niiiiiiiiiiiii lõhnavad...ja minu lemmik punaste toonide  gamma
Aga nüüd siis Kambjasse kartulaid võtma! õnneks Maie tuleb ka appi ja ehk  veel mõni kohalik naine.
 embus minu poolt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar