kolmapäev, 19. september 2012

põltsamaa tõmmu

Mul käis tädipoeg oma perega külas... tõid mulle armsa roosikimbu  ja grillitud kana, põltsamaa tõmmu, samuti kingituse sünnaks, nad ei olnud veel sünnal käinud, L tuli ka koju ja siis me maitsesime põltsamaa tõmmut. Praegusel ajal on veini valik suur, aga ennem oli Põltsamaa kandis just see  jooks populaarne

 põltsamaa tõmmu on kohalikest mustsõstardest valmistatud, aga põltsamaa kuldne - õuntest

L armastab muidugi Hispaania veine, mina joon vähe...lihtsalt alkohol mulle ei maitse (niigi loll), (lapsed on üldse karsklased)...aga seltskonnas veidi ikka mekin, kasvõi tervise shampust,  nalja sai sellega, kui ükskord siberlaste kokkutulekul me emaga laulsime lobalaulu  "ärge pange mu hauale risti..vaid pange püsti pudel valge viinaga..." teised naersid, et oleme vist napsitajad, aga ema polnud elus peale koduõlle  üldse midagi joonud...On ka anekdood olemas, et jänes ja eesel läksid kahekesi kõrtsi, jänes tahtis eesliga bokaale kokku lüüa, aga eesel vastas, et ei joo - niigi loll..
ilusat päeva

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar