teisipäev, 18. september 2012

kirjutamisest

Oh issand, kuidas ma julgen küll kõigest blogis kirjutada, aga  ma ju vajan oma tunnete väljaelamist ja mul ei ole muud võimalust..L on mul väga hea elukaaslane, kuid  ikkagi on minul mingid salasoovid ja õnneks ta ei viitsi mu blogi lugeda.. ütleb, et igal lollil oma lõbu...kuid ta on tubli spordi huviline laulu-tantsu mees jne....poeg, kes ehk kriitiline oleks(kuigi hindas mu siberiteemalisi üllitisi) on  ninapidi oma teaduses, tütreke on mul tark ja lepib mu veidrustega, visaku ma kasvõi hundiratast.... kirjutan siin tasapisi  ühte raamatu moodi asja, kuid ei tea, kas ta müüb..kuigi tütar ja Sue tõlkisid mu esimese jutukese "Lapsena Siberisse" ing. keelde (soome keeles on ta juba ilmunud)

 ehk tasub ilmutada ka  raamat meeste ja seksi teemal,  vast sel ei ole väärtust, või on ? (oleneb kuidas välja kukub)...ehk oleks vaja  kirjutada  tõestamaks kui erinevad on inimesed ja kui erinev on suhtumine seksi..üldiselt ajan jama kuid kirjutamist jätkan ....muidugi see minu eesti kirjakeel jätab ka veel soovida, kuigi J.Peegel(olime naabrid) kunagi ütles mulle, et inimene võib ka kõnekeeles kirjutada.. esimese jutukese vaatas mul üle , ei teinudki väga palju parandusi ja kiitis heaks, oli tore mees. Minu austus talle..
kalli ka teile kõigile

9 kommentaari:

  1. Kindlasti kirjuta seksiteemaline raamat ja muidugi pane pildid ka juurde. Sa ju valdad seda teemat väga hästi. Esimene eksemplar koos autogrammiga loomulikult mulle Sinu julgele ja staažikale kommenteerijale.

    VastaKustuta
  2. Mõnus, et keegi minuga suhtleb, teemat ma valdan, aga üks asi on blogis jama ajada, teine raamat kirjutada. pealegi järeltulijad arvavad, et mul muid hobisid polnudki, võibolla tõesti kirjutada suure anonüümsuse sildi all...uhh tuleb meelde kuipalju nende väikeste juttudegagi vaeva nägin ja ilmutamiseks on raha vaja - sponsoreid netu...mõtlen - mõtlen, tänan nõuande eest! Äkki tahad ka sõna sisse poetada, ma oleks tänulik..mul ikka mõni lehekülg valmis ka....

    VastaKustuta
  3. No kirjuta kõik ausalt südamelt ära ja kindlasti tuleb itt. Mina olen ainult praktikas tugev, teoorias nõrk. Ja üleliigset raha mul pole. Kõik on kauba all kinni, nii, et sponsoriks ka ei saa hakata.

    VastaKustuta
  4. No, tere Alice imede maalt, mul kohe rõõmus meel, kui näen sinu kirja..äkki oled keegi mu sugulastest? Mis sa arvad, mis ma oma üllitisele pealkirjaks panen kas Mehed minu elus või Seks minu elus..kui ausalt öelda olen sellega hädas olnud, enne keelas ema poistega käia, siis mees ja nüüd L. Kogu aeg on midagi puudu. ma usun, et neid com- enam ei loeta, tekst on juba läbi jooksnud, ei inter-i lähevad vist ikka ülesse...ei tohigi vist rohkem avameelitseda, aga sinule pai, et sa viitsid vanainimesega avameelitseda...mulle on kohe nagu haiguseks see blogi saanud..kahju, et elad kaugel, muidu kohvitaks vahel..

    VastaKustuta
  5. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  6. Miks sa minu kommid siis ära kustutad, kui sulle meeldib, et ma sind kommenteerin?Ma ei hakkagi siis enam sinu seksiromaani lugema ja sinuga kirjutama, kui sa nii teed.Ise tahtsid veel minuga kohvitada. :D

    VastaKustuta
  7. Kallikene, ma olen eluaeg ülikoolis töötanud ja pole selliste sõnadega harjunud, mis sinu tekstis olid....seksi võib ju ilusamate sõnadega kirjeldada, sa oled ju tark tüdruk ja ei taha mind alandada, eks... ma tean et sa tahad nalja visata, aga teeme seda teisiti, ma ju sind kunagi ei solva...muidugi tahan sinuga kohvitada ja vestelda, kuulda sinu kaunist elust ja kogemusi vahetada...kuu aja pärast tuleme L-ga Tln-a titte vaatama, siis võime ju kokku saada...mul praegu ei olnud naljatuju, aga küll me teeme nalja ka
    kalli sulle

    VastaKustuta
  8. Mul polnud küll ühtegi rumalat ja koledat sõna.Kirjutasin ainult, mis su raamatu pealkiri võiks olla ja seal polnud midagi halvustavat, aga kui Sa nii arvad, siis on see muidugi Sinu õigus.Kena vihmast sügist:D

    VastaKustuta
  9. Tralla-laa, mina kolisin linna..nüüd peaks tõesti raamatu pealkirja peale mõtlema, kuid mul puudu veel 1/4 tekstist, samuti vaja veel parandada täiendada ja üldse ma ikka ei julge vist seda trükki lasta, mis ma sest ikka kasu saan, tänapäeva noored loevad kõiki internetist
    sinule soovin ikka kuldset päikest

    VastaKustuta