pühapäev, 16. september 2012

seksi tahaks ka..

Tööd sai  mehe moodi tehtud...kuid nüüd tahaks seksi ka, aga see peab  väga-väga õrn lähenemine olema ja puudutused samuti, armastan tohutut õrnust ja tunnete mängu...eesti mehi on vähe selliseid, kes nii õrnad oskavad olla...aga mis teha - mis teha  põhjamaa rahvas..paistab, et minu isas oli kusagilt päritud mustlasverd, kust muidu mul  see mustlaslaulude-tantsude armastus ja kirgede möll, millega eluaeg olen maadelnud..oh, issand, tuleks varem see vanadus - saaks hing rahu ja siis ma enam ei ihkaks seda õrna  tunnetega seksi ... ainult mu vana armas tark sõber oskab mind taltsutada ja mu ajusid loputada....aga ikkagi nagu tahaks...on sügis..." möödub helisedes vananaiste suvi...kollast kulda sügislehtedele tuli, aga kõrgel halli sügistaeva süles kureparvi lendab kluuksudes must üle..."
kuldne kallistus teile kõigile!

2 kommentaari:

  1. Küsi siis ometigi L-i käest. Kas ta on sul siis lihtsalt ilu pärast ja mehena temast asja polegi. pidi ju noorem ikka olema. Mina küll sellist meest siis ei peaks, kes ei suudaks minu ihasid taltsutada.

    VastaKustuta
  2. Oi, Alice, rõõm sinust kuulda...mulle meeldis kui sa mind com-d sest teised vist minu vanuse pärast ei julge. tead, kullakene, L on igatpidi väga tore ja mul om hea meel, et ta mul kõrval on, sest tuhanded minuealised on üksi..kahjuks on ju inimestel puudusi ja nad on väga erinevad, ma detailidesse ei lasku ja loodan, et vanadus viib ka minult selle mure ja igavese igatsuse parema ja kaunima järele...mis teha, olen rahutu hing..aga täna lähme tantsima.Ilusat sügist sulle! Aitähh, et mind loed.

    VastaKustuta