teisipäev, 11. september 2012

jälle Pärnus

Panin eile Tartust plagama - olen  Pärnus    "...ja kui tuled siis me nagu tookord mullu, viimse suveviipe kingin ma siis sulle...."  kui hea tunne jälle mere ääres olla ja sind oodata....saan siin oma vana t sõbraga täna kokku, jalutame siis mererannas, muulil ja võibolla lähme ka ujuma (vast korraks ma ikka ennast kastan)... tunneme viimasest soojusest, merest ja päikesest rõõmu  ...veidi eemale kodust, aiatöödest, argipäevast - õnneks saan omale  vahel seda lubada ...
 ...ilm oli eile armas ja ka täna lubab sooja..minu armas Pärnu, kui hea, et ma jälle siin olen...
võibolla oktoobris-novembris lähen veel lõunasse, aga sina oled eriline ja meie oma, kus saab alati suveti merd ja päikest nautida....
 ilusat päeva teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar