teisipäev, 4. september 2012

karukesed

Käisin jälle oma karukesi vaatamas, mul oli seal kohting..aga mis ma märkasin - karukesi on  ainult kolm, puudub basskitarist, peale remonti on see eemaldatud.huvitav, et ma seda enne ei märganud..

Pean  vist nüüd seda pilli õppima, et asendada neljandat karu....aga mina käisin  seal tegelikult oma vana armsa targa sõbraga kohtumas....jälle kohvitasime Apollo kohvikus...kui armas teda näha, juba sellest muutun ka mina targemaks ja paremaks..on ikka mõni inimene andekas! Ma olen alati selliseid inimesi imetlenud...teemasi oli küllaga, uue õppeaasta algus....sõja ohu kartus...eesti elust jne. Oh see Süüria on tõesti praegu paras pähkel !? Niipalju siis vestluse teemadest...aga need ilusad  silmad teevad mind mitmeks päevaks jälle õnnelikuks, viivad mind unelmate maailma....
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar