pühapäev, 2. september 2012

oh sa poiss

Käisime eile  Vabas sauna kütmas, sest tekkis sauna ja kaseviha igatsus....nii mõnus..... minu  restauraatorikesed olid maja kallal ilusa töö teinud....pean neile ikka suuremad auhinnad välja panema, äkki mõne reisi?!
Eks ole armas?
Aga oh sa poiss, ma saunas libisesin lavalt ja mu suur varvas sai veel ühe löögi ja tundub, et lõi ennast õigesse kohta tagasi...vai-vai-vai, ma käisin kolm nädalat paistes, nihestatud varvaga....määrisin talle küll seda küll teist peale, aga ikka sindrinahk valutas, ja nüüd ühe liigutusega varvas paigas!  Oleks ikka pidanud kohe EMO-sse minema, kuid ma lausa kardan, sest olen palju haiglates vedelenud....hopp-la-laa   varvas liigub ja ei valuta enam!suur rõõm, sest valu on vastik...
Nii et saun on tõesti tervise allikas!
Imetlen suurest rõõmust oma lille
kalli-kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar