reede, 27. detsember 2013

Hiie, tänan!

Mõtlesin sellele, mis mulle jõulude ajal kõige rohkem rõõmu valmistas...ja vaata imet see oli üks väike südamlik liigutus mu tütrekese poolt...ta luges mu blogist, et mul on orhideede kasvandusest järele jäänud ainult üks lilleke, mis kolmandat korda õitsema hakkas...Hiieke tulles bussiga Tartu tormas lillepoest läbi ja tõi mulle imearmsa kuulillekese ja nüüd on mul neid siis kaks













istudes ja teile kirjutades vaatan ma vahete-vahel seda lillede ilu...oi kuidas ma lilli armastan... mul on ka suvilas neid nii palju, et terve suvi möödub lilleaias.....
Aga  seda aastakest on jäänud veel  neli päeva ja nii need päevakesed lähevad  ja nooruse kaugemale viivad....kuid igal eal on oma võlud...nii ka praegu on hea olla ja elust rõõmu tunda..olen selline inimene, kellel on palju sõpru, kuigi ma tihti neid ei näe kuid ma alati tunnetan nende olemasolu ja nende häid soove,  nad saadavad mind terve elu nagu sateliidid..
kallikesed, ilusat vana-aasta  lõppu teile ja Ilusat saabuvat sinisehobuse aastat!
Olen teilt juba palju kaartikesi saanud, ma väga tänan<! Kuid teid õnnitlen saabuva 2014 a. puhul selle kauni Hispaanias kasvava lillega
Hiie, kas mäletad meie tennisemängu Korful , mängid hästi, mina muidugi allpool arvestust...
Tulgu teil seal kaugel Rootsis uus aasta sära ja rõõmuga ja olgu  hobuseaasta õnnelik (sa ju armastad hobuseid) !
pai kõigile

1 kommentaar:

  1. Aitäh, Lummike, mulle mu blogisse jäetud heade soovide eest! Rõõmsat teekonda uude aastasse Sinulegi ja tugevat tervist ning õnnelikke elamusi 2014. aastal. Jääme siis ootama oma printse sinistel hobustel :)

    VastaKustuta