teisipäev, 3. detsember 2013

oh seda jama

Oh seda jama küll, tõin eile kuurist lindude toidulaua välja ja riputasin puu külge..panin siis neile sihvkasid ja näe kuidas kohe tormasid sööma, vist juba näljased...

aga kus sa sellega - meie kass kohe puu otsa ja teeb muudkui oma katset toidulauale hüpata....ma kiiruga haarasin ühe tooli ja lindudele appi..sain kassil kuidagi koivast kinni ja teda alla tirima...tooli kuramus aga lendas laiali ja mina koos kassiga tegime õhus saldo, no ega kass seda mulle kinkinud - lõi kohe küüned mulle kätte..linnud aga vahtisid puuotsast ja naersid..isegi vares tuli seltsi naerma...
nüüd ma pean vist kassi toas hakkama hoidma, eelmine talv oli ta veel väike aga suve jooksul õppis linde püüdma...praegugi vahib aknast välja ja teeb sõjakat häält
aga minu kondikesed - neile see lendamine ka ei meeldinud..ai-ai-ai-aaaa !
ilusat päeva!

2 kommentaari:

  1. oIoi oi , käe peal kohe suur arm järgi jäänud ... Kiisud on jah kole maiad lindude peale aga ehk puu otsast päris kätte ei saa ...

    VastaKustuta
  2. no vähemalt saab argipäeval nalja, aga haavad ikka paranevad..kas sul on ka kiisu olemas?

    VastaKustuta