pühapäev, 29. detsember 2013

vana-aasta mõtisklused

On selle aasta viimased päevad...esimest korda üle pika aja ma ei tea millest kirjutada..
hing on kuidagi rahutu..unistan millestki kättesaamatust.....nagu öeldakse , et mul on igavene kutse kuhugi kaugustesse, millegi kättesaamatu poole..unistus suurest armastusest, printsist sinisel hobusel....jah sinisehobuse aasta on küll tulemas  aga printsi enam ei tule  või siis ainult unelmaades..nii see eluke koos oma rõõmude ja kurbade hetketega veereb kuhugi kaugusesse..lõpmatusesse....
on imelik mõelda, et inimene, maakera, päike, kuu - kõik nad on ühe suure universumi osad ja et mina olen nagu liivaterake suures kõrbes..tahaks nagu ise kõrb olla! Aga ei seda ma ei ole..
vaatan põlevat kaminat ja mõlgutan oma mõtteid
veel tahaks jooksta kohavasse randa, on kerge kevadine jala-ast
ja siis mind kallim käte peal võiks kanda nii õrnalt-hellalt nagu väikest last (I.K.)
 A. - see on katkend ka sinu sugulase (Ilmi Kolla- Tiidu täditütar)  luuletusest ...(ma loodan et sa loed neid ridu)
Ilmi Kolla meeldib mulle, rohkem teatakse tema luuletusi "nukrad hetked" ja "pean minema jälle"- viimase on ka Süvalepp lauluks kirjutanud - see on üks, laul mis tihti heliseb mu hinges...
Mulle lähedane mõte - ma tean, et kusagil on uued rannad ja uusi sündmusi võib tuua päev..mu igatsus mind sinna kannab ja oma ekslemisel lõppu ma ei näe...
ilusat vana-aasta lõppu!
Oh, jõudsingi täna lõpuks I.Kollani välja..ta suri noorelt Tln-s Hiiul kus minagi hiljem raske haigena aastaid kipsis lamasin ja aina  tema luuleridadele mõtlesin..."ma hajun ja ei taastu iial mis sest et igal koidul järgneb päev ja kui kevad  tuleb jälle  siia siis mina teda enam iialgi ei näe"..
.kuid mina tulin sellest haiglast elusana välja ja edasi elades aina kordan   "on liigutavalt tore, et olemas ma olen!"
Siin ma olen samas palatis kus Ilmi kunagi suri juba tervemana
ilusat vana-aastal lõppu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar