neljapäev, 19. detsember 2013

nii need jõulud tulevad

Oih kuidas eile õhtul sai ennast jälle välja elatud - meie muusikapunt oli koos..vähemalt mandoliin, 2 kitarri ja mina akordioniga  mängisime ja laulsime kuidas jaksasime...seekord ei olnud Vollit laululehti jagamas...panime  vanemaid laule lausa peast...
nii naljakas, et meie maandame endit musitseerides.. siis on kohe mitu nädalat rahu majas..
sõbs kinkis mulle hõbedast kaelakee...nii nunnu..
kulda  mul ei ole, kui ongi kingitud siis olen lastele andnud....ma parem reisin -  kulda ja karda taga ei aja....aga  hõbedast võib ju mõni asjake olla (on sõrmus ja kõrvarõngad)..nüüd see armas kettike ka






veel kälaliste ootel...kamina toas oli kohvilaud ja põlesid nii armsad küünlad
Vau, kus me Elliga  tantsisime, panime ikka mustlastantsu ja vene kamaaruskat..., L-ga sai isegi üks rumba  maha vehitud,...ai-ai jalad siiani valusad.....kuid ma nii armastan trallida.....
  Täna siis  naabrite pool pidulikul lõunal  juba käidud..nii need jõulud tulevad!
kallistus teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar