pühapäev, 22. detsember 2013

jõulukingitustest

Sõbs kinkis mulle jõuludeks imearmsa  hõbedast kee....mul eriti kallisid asju ei ole, kulda ega karda ma ei kogu, selle asemel reisin ...kui vahel on kulda kingitud siis olen ikka lastele ära andnud...aga  hõbe meeldib mulle küll
Sõrmus oli juba  olemas..ka hõbedast kuigi  ülekullatud aga aja jooksul on kuld juba kulunud...
Nii hea meel, et E mulle selle kee kinkis, suured tänud talle!  Mõnus on  enne Jõule juba kinke saada.....ka  Jõuluvana kott on juba siin, aga ta  ise  tuleb õigel ajal ja siis jagab kinke....tavaliselt saab ikka nalja kui  kõik püüavad esineda, et rohkem kinke saada...meie Kittyga tantsime nt. polkat.. aga  meie peotantsijad teevad kindlasti midagi ilusamat..Kitty loodab kingituseks harja saada, et ta kasukas korraks oleks. Jah jõulud on imetore aeg! Ja  juba ülehomme on jõululaupäev...
kalli teile!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar