esmaspäev, 9. detsember 2013

mind liigutas..

Mind liigutas tänases EPL-s  J Tõmosenko kiri  vanglast...

ta kirjutab N.Mandelast kui inimesest suure tähega, kes vanglast väljudes oli murdumatu vaimuga ja jättis selja taha kõik viha ja kibestuse, suutis luua sellise tolerantse riigi (LAV).
 Kirja autor kirjutab ka A.Solzenitsõni "Gulagi arhipelaagist"....hea ja kurja joonest igas inimeses...!(mulle tuli meelde ka minu isa, kes süütult  seal suri, ja meie   Siberis  olemine , mis on jätnud sügava jälje ka minu järgnevale elule)).... tuleb välja, et igas inimeses on kurjust ja headust...." headust ja kurjust eraldav joon ei kulge läbi riikide ja poliitiliste parteide, vaid läbi iga inimese südame".
Ma olin Solzenitsõnit enne ka lugenud, kuid Julia kirjas paistab see kõik teises valguses..
Saaks ta ometi vabaks! Hoian ukraina rahvale pöialt, et nad ometi võidaks venemeelsed ja Ukrainast saaks euroopalik riik!

Julia Tõmosenko on kange naine - juba aastaid võitleb oma vabaduse eest!
ilusat päeva

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar