esmaspäev, 30. detsember 2013

pügatud lambakene

Jee, kui mina tahan arvutisse minna siis  minu pügatud lambake on kohe siin ja vaatab kas ma temast ikka ka midagi kirjutan
kuna lilled on lähedal siis ta vahel  nuusutab ka neid, aga vahepeal  vaatab aknast linnukesi, no küll tema tahaks õue minna ja mõne neist  nahka pista - ma juba ta mõtteid loen..














Aga orhideekesed on mul tegelikult kahte värvi: see mummuline on kollane ja teine lilla (eelmistel piltidel tundusid mõlemad lillana)
Kytti vist eristab värve, sest kollakast meeldib talle rohkem närida, kui ma sõrmega vastu lauda löön siis on ta jälle laua all....nii ma siis istun siin ja kirjutan pügatud lambakese ja lillede seltsis......













Täna lõikasin lambakest veel siledamaks - nüüd on tal palju kergem ennast puhastada....aga see on lambakese lemmik magamisase

Õues PÄIKE, lähen kohe linna jalutama ja vana-aastaga hüvasti jätma..
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar