pühapäev, 8. detsember 2013

mlline ime!

Kinkisin naabrinaisele  värvimuutva küünla mille mammuke  intern.  postiga tellis...proua oli nii õnnelik...täna aga tormab hommikul minu juurde ja tagastab selle küünla - tema kartvat sellist asja...öösel kui ta oli oma öölambi põlema pannud oli  nii ehmatanud..sest toas oli igaveseks värvide mölluks lahti läinud...ta oli peaaegu kreepsu saanud..
võtsin siis selle küünla oma kätte ja ehmusin samuti kui ta  tsirkust tegema hakkas, sest E tõi ta minu poole kandikul.





küünal hüppas  sõrmede vahel värve muutma....tikkudest ta ei hooli hüppab siis põlema kui soojus või valgus on lähedal...ma ehmatasin isegi nii et siiani käed  värisevad..kukkusin siis sellega katseid tegema..kui põlema panen - ei tööta, aga  tööle läheb siis kui ise heaks arvab isegi mu arvuti lähedal
Aga kui põlema panen annab ainult varju...eks ole naljakas küünal?
Hoian seda  nüüd külmkapis.... äkki saan muidu kiiritada
Nalja ikka saab siin ilmas
ilusat adventi (minu küünal vahib külmkapis)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar