esmaspäev, 23. detsember 2013

sõbrad tõid

Vau, hommikul vara oli Andrei suure koti ukse taha  pannud...piilusin sisse ja vaata imet. meie Randol on nüüd  tegevust..
Kui ta neid asju lahti kisub ja kokku paneb on tal terveks päevaks tegevus ja polegi aega ulakusi teha ...ah ja Lembitu automudelite kollektsioon on ju ka vaja  lahti monteerida..ma mäletan kui minu omad väiksed olid ja mul oli vaja tööd teha siis andsin lastele  isa margikollektsiooni  tutvumiseks..uhh kus ma pärast sain võtta..marke ju puudutati ainult pinsetiga...lapsed küll pidid algul ainult  vaatama albumeid, aga kus sa sellega - nad hakkasid neid väikseid pildikesi ka välja kiskuma....
 No nüüd on palju suuremad asjad ja kindlamast materjalist...
ma proovin kõigepealt ise, et kas saan mõne katki rebida
ilusat õhtut!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar