kolmapäev, 5. märts 2014

EMO-s

Oih, täna mul ei vedanud, just hommikul kirjutasin ilusast ilmast jne.. ja kõige hullem, et reageerisin liiga kiirelt vene infole, ei Janukovõts on surnud..hiljem lükati see teade ümber...kuid tegelikult ei tea ju praegu keegi  kus ta  viibib
Aga nagu karistuseks viskas mul endal korraks pildi eest....suvilasse tööle minnes unustasin oma  nitrol. koju.... ja mõtle ometi just siis kui  rohi kodus hakkab see südameke streikima,  eks need igasugused liiga erutavad sündmused ei meeldi talle.... ja nii pigistab ja torgib et ei saanudki muud kui L viis mind EMO-sse...imelik et ma ei mäleta isegi seda, et mul oleks seal verd võetud, aga analüüsid tõestavad, et võeti

Ju siis võeti sealt käe pealt kus kanüül sees oli...aga nüüd õnneks kõik  korras ja enesetunne normaalne...Olen nii tänulik arstidele K.Nõmm, A.Meus ja kogu personalile , kes mind aitasid ja nii lahked  patsientide vastu on!
Jumal tänatud et hing sees ja kodus olen....ma rohkem ei süvene  ei uudistesse ei teiste muredesse..mõtlen ainult positiivselt ja teen tööd vastavalt  oma võimetele..
elan rohkem lõbusamat elu ja haigustest ka enam ei kirjuta
On liigutavalt tore, et olemas ma olen!
suur kallistus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar