reede, 7. märts 2014

mnjah kui mõnus

Täna on mul maiustamise tuurid ju siis organism vajab magusat....võtsin lõpuks ette sõbrapäevaks kingitud maiuspalad...esimest korda elus maitsesin Raffaellot..olen palju sellest reklaami näinud kuid ise ei ole tahtnud raha raisata ja keegi pole seda mulle ka varem kinkinud...kuid nüüd kingiti lausa sõbrapäevaks ( kui kahju, et isegi ei mäleta kes  selle mulle ulatas)
Vau, vist minu jaoks  kommikesed liiga magusad , aga L-e meeldivad väga...nii et see maiuspala varsti lännu
Ongi hea, et ma neid varem   ei ole ostnud..nii magusaid asju  ma kahjuks ei taha, aga siiski suur tänu kinkijale!
Kuid maiustusi on veelgi ja küll need tasapisi  kõhtu kaovad või siis külalistele marjaks ära kuluvad
sest meil  külmkapis on siiani  palju magusat olnud (suvel korjatud maasikad, murakad, vaarikad jne,)






Tralla-la-laa hoppsa-saa -  küll elu on magus!......



Kuid Ukraina!? Millega see küll ükskord lõpeb?
Lausa süda tilgub verd kui sellele mõtlen...
magus kallistus kõigile!
(Mulle meeldib  kallistada ja energiat vahetada.... nii armas et  kallistusepäeva nüüd isegi peetakse)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar