teisipäev, 18. märts 2014

Lumi!

Jälle lumi maas ja seda on nii palju et vaja kohe  suuskadele minna...aga päike tuli välja ja  ei lase vist lumel  kaua siin ilutseda ..kes teab, kes teab metsa vahel püsib  lumi vast kauem....
lumi missugune - ilus valge ja puhas kohe kutsub maha istuma ja lumes möllama...kitty teeb nalja ja  katsub lund käpaga tõsta ja nuusutada...nii naljakas


lund on Eestis ka maipühade ajal veel sadanud..L räägib, et ta on Otepääl isegi 30 mail suusatanud (u. 1970)...nii muutlik  see meie   mereäärne ilmakene ongi..
aga maja lõunaküljel on rohelus ja õitsevad  märtsikellukesed, lumikellukese - kevad näitab oma nägu....seal ma uperpalli teha ei saa...lähen tuppa võtan kohvitassi, istun oma pingikesele ja hakkan päikest nautima









 Oh kevad on ikka kohal ja meel rõõmus!
kalli


3 kommentaari:

  1. Marekene,mina vaatan iga päev sinu tegemisi ja olen su eluga kursis.Kõike kaunist sulle.SILVA

    VastaKustuta
  2. Silvake, aga Põltsamaa ei loe ju mind...kuidas sa internetti lähed? Tänan ilusate sõnade eest, mul on hea meel et sa commi panid ja et sinust kuulen. Kas sa TÜrki ei taha tulla, mul on selline nagu poolturismi reis (u.400.-)? L ei taha tulla, aga minema peaks kohe kalli sulle
    meelil täna sünna

    VastaKustuta
  3. Türki tahaks minna küll,mulle tuli tookord sama pakkumine ,me läheme Riinaga Pärnu SPAsse 3ks päevaks märtsi lõpus aga praegu see nädal on mul Melany siin koolivaheajal.Kõike kaunist sulle!

    VastaKustuta