reede, 28. märts 2014

negatiivne info

Oh seda ilma eluküll..niipalju  tuleb negatiivset infot peale, et ei jõua kohe kõike vastu võtta..miks on ikka ja jälle inimeste vahel intriigid, miks mõni inimene arvab, et tal on ainuõigus oma tahet teistele peale suruda jne. jne, (arst soovitas mulle negatiivsest infost loobuda)..
.Allikmaa  aru ei saa, et ka teistel on õigus oma arvamusele.. miks küll kollektiivid ei saa rahus töötada, kus on tolerantsus ja teiste inimestega arvestamine...kui väikses Eestis on juba niipalju nägelusi poliitikute vahel jm.  mis siis  rääkida suurest Ukrainast..ja kui praegune valitsus ei suuda ennast koguda ja erimeelsusi lahendada, siis on Putin kindlasti jaol ja nagu Obama ütleb, et Putini  eesmärk on  endine NL  taastada.....

noh seda meile siis nüüd tõesti vaja on!? Venemaal on väga palju vaesemaid inimesi, maaelu on täitsa mokkas..elatakse hurtsikutes, palju juuakse..peale kolhooside lagunemist ei olegi eriti maal tööd (jälgin vene kanaleid), ja praegu jätkub venemaalt rahade väljavool...mis neil siis muud üle jääb kui suur sõjamasin tööle panna  (Putin tahab  vist Peeter I Venemaa laiendamist korrata)
Ei ma ei lähe  Egiptusesse vaid põrutan kohe Indiasse ja õpin seal joogaõpetajaks (nagu Joel)..siis käin hea nägu peas, olen taimetoitlane ja võtan energiat kosmosest..maise asjadega üldse ei tegele...voh kui hea idee - kuid minu eas pole  teostatav
aga praegu võtan akordioni kätte ja mängin südamest mõne loo..loodan, et L ühineb minuga kui töölt koju tuleb ja   homme lähme tantsusalongi (seal esinebki tantsuks üks minu sõbsidest) jne.
P-e Putin, p-e Allikmaa, p-e kõik negatiivsed  emotsioonid! Ma lihtsalt  delfi viimaseid uudiseid enam ei loe! Kui tahan elada siis ainult positiivsus, mõõdukas töö, tants, laul ja headus....
elagu loodus ja armastus, silmade sära ja vallatus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar