teisipäev, 25. märts 2014

PKV päev

Oh täna oli mul siis täielik PKV päev, räägitakse et valest jalast astusin hommikul voodist välja..kuigi oli minu nimepäev ja 65.a küüditamisest....hommikul läksin maksuametisse asju ajama ja ei leidnud oma ID kaarti..tulin siis  koju seda otsima - pool päeva otsusin ja ikka ei leidnud..siis  leidsin, et on aeg minna koosviibimisele...kui sinna jõudsin olid kõik kohad hõivatud ja vaatamata kutsele ma lauda istuma ei pääsenudki, tegin foto ja lahkusin nuttes, sest isegi üks karkudega mees ei olnud lauda pääsenud...mis teha..mis teha...
kui koju jõudsin siis oli kell juba nii kaugel, et läksime koos L-ga (ta oli töölt äsja jõudnud) raekojaplatsile küünlaid süütama...ilm oli tuuline ja  tibutas vihma seetõttu olid küünlad ainult suudlevate tudengite ümber asetatud
Süütasime L-ga ka mõne küünla oma lähedaste siberis hukkunute mälestuseks ja minu  lapsepõlvele mõeldes...oh siis trehvas see küünlaleek mu villase sõrmiku  külge hüppama, kiljatasin ja saime kuidagi kinda kätte ja kustutatud, kuid käsi sai veidi põletada L viis mind lohutuseks  Suudlevatesse tudengitesse kohvile....seal me siis istusime ja mõtlesime selle ilma elu peale...












 ....kui fotode tegemiseks läks siis leidsime, et 
Lembit oli Hitleri nägu ja mina Buratiino ninaga
lõpuks tulime koju , tohterdasime mu kätt ja tegime tule kaminasse...
nüüd istume ja arutame, et miks küll mõnel päeval nii viltu veab....lapsed kõik laias maailmas laiali, ei saa nende käest ka küsida
aga kokkuvõttes - midagi pole ju katki ( peale minu käe ja kadunud ID kaardi)!
pai-pai

1 kommentaar:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    VastaKustuta