reede, 14. märts 2014

jäälinnust

Aga mina hakkan jäälindu maalima..tänases postimehes kuulutati välja joonistusvõistlus 2014 aasta linnu piltide maalimisest...tööd peab esitama  1.maiks ornitoloogiaühingusse

 värvide gamma on päris ilus, niipalju erinevaid  toone....no ehk  mõni Tartus elavatest ( tead küll keda ma mõtlen) järeltulijatest tuleb appi....nii armsake see jäälind!
 kuidas ma küll teda looduses ei ole märganud!? Ometi ma  jälgin linde  metsas ja aias...samuti merel..meil on isegi soome keelest eesti keelde tõlgitud üks ilus laul kajakatest (lokki), kuidas  nad laevu saadavad..minu lemmik koht sellest  laulust on    .." kuis küll koos ma teiega lendaks, mind igatsus valdab seda tundma ma jään.."
Ei noh jäälinnu maalimiseks läheb nüüd kohe lahti!
ilusat maalimist ka teile!


3 kommentaari:

  1. Thankyou Mare. It's a gorgeous bird. Some kind of kingfisher I think.

    VastaKustuta
  2. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    VastaKustuta