reede, 21. märts 2014

veel jäälinnust

Vau, kui ilusat värvi jäälinnu sisemine pool veel on...nii et väljastpool sinistes toonides ja altpoolt punastes...no on alles  värvikaunis lind....kuidas ma teda  ometi siiani pole näinud!?
Aga kuidas ma teda siis joonistama hakkan!? Kas eestpoolt või tagantpool..ta on igati nii armas ....
Ei esimene variant toob ta olemuse ikka paremini esile

Mõelda ometi Eestis on nii põnev lind ja mina  siiani ei  pannud  teda üldse tähele, alles siis kui ta aastalinnuks valiti sain temaga tuttavaks...no jah Tartus ega meil maal (Imavere kandis) teda ju ei kohta...
mis siis ikka läheb joonistamiseks lahti - äkki võidan auhinna
No kui ma maal kunagi lehma  koera nägu joonistada oskasin - ju mul siis on andi!
Mis see väike linnukene siis joonistada on (pealegi mul on üks väga lähedane inimene kunstnik)...voh, tema abiga saab tehtud ! auhinna aga  jagame pooleks...mina ju nagu mänitśer siis
julge pealehakkamine on pool võitu!
ilusat päeva teile kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar