laupäev, 8. märts 2014

tulbilõhn

Ärkan ja tunnetan kevade lõhna..kui silmad avan siis minu padjal on imeilusat värvi tulbid... kes ütleb et tulbid ei  lõhna  -  mina tundsin küll õrna roheluse ja kevade lõhna..Oh sa minu armas L-kene, enne tööle minekut panid mulle lilled nii et kui silmad avan siis kohe kevad vaatab vastu... küll see on sinust armas...imelik, et me aastate jooksul aina rohkem kokku kasvame ja teine teist püüame millekagi rõõmustada
 vau täna on ju naistepäev - mõnus et meil ka oma päev on! Sättisin siis neid lilli siia ja sinna, unise peaga olin nii erutatud, et ei teadnud kuhu see kevade tervitus kohesobiks!?
küll paistis puuriid, küll  polnud valgust jne.
lõpuks jäin rahule, sellest aknast paistis armas naabrimajake  ja aed..
Ah kui hea, et kevad sellel aastal nii vara tuleb! tulgu ta siis vihmaga või päikesega aga õues on soe ja  kevadine ja täna alles  märts....
sirelitel pungad, ka märtsikellukesed ja teised lilled  pistavad oma päid mullast välja

kuidas küll kevad mu hinge poeb..nüüd ma ei taha enam lõunamaadele kui  oma kodumaal loodus tasapisi ärkab ja meeli köidab..

ka krookused on pistnud ninad välja
et meile oma ilu näidata
nad teevad justkui väikest nalja
et risu sisse jälle peituda.....

Ilusat naistepäeva kohe kõigile!



2 kommentaari: