laupäev, 29. märts 2014

Utah-i mehed

Yes, täna käisid  Utah-i mehed mul ukse taga küsimas, et kas mul  vaimset abi poleks vaja...noh oleks nad dollareid pakkunud - kohe rõõmsalt oleks suhtlema  kukkunud ja oma eek-d neile suveniiriks andnud...aga nüüd pugesin oma usu taha peitu,  olen  samat usku nagu meie president Päts oli (ma küll usu suhtes olen neutraalne, aga  vanemad ja vanaema olid õiget usku, sest selline kirik oli neile kõige lähedamal
Hiljem mõtlesin, et oleks pidanud ehk  noormeestele tassi kohvi pakkuma.. ilusad mustad ülikonnad seljas, lipsud  ees ja puha..oleks inliskeeltki veidi pusida saanud, sest kunagi sai just morm-e ing. k. kursustel käidud ja midagi meelde ka jäetud
Kahju, oleks saanud  elust Ameerikas  vestelda ja  kuulda sealseid uudiseid...olen ikka loll, et kohe eitavalt reageerisin..Olen küll korra USA.s koos pojaga  käinud ja see oli nii muljetavaldav reis!
noh mis teha, mis teha...lähen parem õue päikest  võtma - D -vitamiin ju nii vajalik..meil lausa lõunapäike paistab tuulevaikses kohas ja  silmailu õues ka juba palju...isegi mu pähklipuu näitab juba pungi                                                                 
krookused vaatavad tulpide tagant välja ,et kas  ma  neid ikka näen                          
ega sirelidki maha jää                         kas aitab asja uurida, et miks mu kadunud mehe sünnipäeval loodus nii kevadine on....sellist imet ei mäleta!



kevadine pai kõigile! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar