neljapäev, 20. märts 2014

pügamine

ma olen suur juukste pügaja, mehed ega lapsed pole mul kunagi juuksuris käinud..poeg tõi vahel terve klassi, et tehku neile siilisoengud (poja kooliajal)....nüüd lõikan endal, L-l  juukseid ja kassil karvu (väga pikad ja kipuvad puls-a).. nüüd on kass  juba oma pügatud lamba seisundist taastunud...
eile otsustasin ennast pügada..siis parem ujumas käia suvi ju tulekul....ei ole mul endal ka juuksurisse asja olnud...õppisin juukseid lõikama kui  Tln. Hiiu san-s mitu aastat olin, seal oli palju lamajaid  haigeid ja hiljem tegin ka arstidele - õdedele soenguid...aga nüüd pole peale oma pere kellegi peal enam katsetada (pikad juuksed ju moes) ..
mammul on ka andi ta käib teise vanaema juukseid lõikamas ja tasandab ka vahel minul..
 ilusat kevade hommikut!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar