esmaspäev, 6. august 2012

6.augusti mõtisklused

Täna on siis mu synna õige kuupäev....olen veidi nukkergi, et aastad need läèvad ja kaunimad päevad jään`d sinna kus nooruse raàd.....
Vaatan neid lilli ja tunnen, et igal inimesel nagu igal õiel siin pildil on oma osa selles suures maailmas...kõik me oleme lihtsalt inimesed oma heade külgede ja vigadega...teisi meie sarnaseid olendeid nagu ei ole veel avastatud ja sellepärast me armastamegi oma ümber olevaid lähedasi ja jagame nendega   rõõme ja kurbusi...peab oskama igat päeva nautida ja tunda elamise rõõmu...
ma tunnen, et olen õnnelik selle üle, mis mul on ja ei tahagi midagi paremat.....võibolla siiski tahaks i "jooksta kohavasse randa, on kerge kevadine jalaast, ja siis  mind kallim kätte peal võiks kanda nii õrnalt hellalt nagu väikest last...." (I.K.) - see on väga kaunis aga kahjuks seda koguaeg ei saa, me eluteel on ju mõõnad ja tõusud  ...ja  nii see on  ja jääb..
Aga täna olen sündinud mina, samuti paljud teisedki...
palju õnne teile kõigile, kallikesed!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar