neljapäev, 2. august 2012

synna tulemas

Ma olen nooooooor ...ja ikka tahan pidutseda....aga et synnat pidada, peab ka vaeva nägema..täna siis panen õlle käima ja teen suure potitäie kapsaid valmis ..minu retsept on magushapud kapsad, lõikan  värskele kapsale valgeid klaare juurde ja hautan neid lisades soola ja suhkrut. Külalisi on vast 30 ringis, juubelite puhul on olnud muidugi poole rohkem. Ikka õllega ikka lauluga ja tantsuga käib meil see asi...üks sõbrants toob valmiskeedetud kartuleid, teine lihapirukaid, L sõber sinki jne. - nii heakesed mul nad kõik ongi...homme tegelen muidugi liha smoorimisega, mammu ja minia vast tulevad ka appi...Hoian suured potid külmas keldris ja siis laupäeval ainult soojendan....kui kõik laupäeva peale jätaks siis ei jõuaks pilli tõmmata ja trallida...orkester on meil ka omast käest võtta, pillimehi ühel käel üle ei loe..
siin on osa neist, aga siin on trallijad
See on veel kõige põnevam, et ma pean oma synnat tütre sünnipäeval (meil on 2 p vahet), aga tütreke juba käis Eestis ja praegu on juba tööl, nad on nii vahvad, olid mu siberiteemalise raamatu inglise keelde tõlkinud...soome keeles see juba ilmus...
Nii et ülehomme siis pidu, olete oodatud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar