pühapäev, 12. august 2012

massaaz

Ma  sain elus teist korda massaazi.....kingituskaardi sain synnaks naabritelt - tänud neile!
Vähe sellest, et eelmine õhtu tantsisin Tähtveres ennast oimetuks ja jalad kiskusid öösel krampi, mõtlesin siis, et lähen ennast nüüd massaaziga lõõgastama.. kõik oli tore ja üldse Dorpat SPA on meeldiv koht
 aga õhtuks oli jälle tunne, nagu oleks peksa saanud, kahju et ma nii tundlik olen, kuid massaazis käimist nimme pooleli  ei jäta...öeldi et lihased on väga pinges...ometi ma ujun, tantsin, teen aiatööd ja veel igasugust pulli, mis need lihased siis veel tahavad.. ja kui mõne asjaga liialdan siis kisuvad veel krampi ka...no oodaku, ma neile veel näitan, kui oma masina (tren-r)peal talvel iga päev neile näitan mis on tõeline pingutamine!
 Aga muidu on elu tore....lilled kõik nii armsad siin tootsi peenral..
pai-pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar