kolmapäev, 8. august 2012

armsad kingitused

Eile tulid siis minu armsad restauraatorid-malevlased   mind õhtul õnnitlema, nii armas neist , meie maja alumine korrus olevat juba värvi alla saanud.....mu kullakesed on väsinud..see kohe pildist ka näha...aga  töö edeneb jõudsalt.
Vau, toodi põnev kingitus  ...püksid on nagu türgi sultanil vanasti (puusadest veidi laiad), aga ongi põnevamad (selliseid tahtsingi) - ei teagi kus randa nendega kohe  tormata..ja vastav särgike ka juures
Aga õeke kinkis mulle armsa pluusekese, tiivad küljes ja puha, mine või lendu..

Ega kõiki kingitusi või teile ka näidata, äkki lähevad mõned veel kaduma...
Aga hiljem tuli veel laur  ja siis me viiekesi kohvitasime ja maiustasime  koogiga - oli ju õige päev....nii armsakesed need minu üliõpilased, tuletasid mullegi tudengiaega meelde.
....nüüd ma olen siis 25, nagu naistel kombeks öelda....
kaunist päeva!
kalli

1 kommentaar: