reede, 17. august 2012

ai-ai

ai-ai-ai sain eile tennist mängides haiget..nagu öeldakse pill pika ilu peale. Algul mäng läks hästi. mängisime jälle  neljakesi L +õelapsed, kuid siis mina jooksin palle korjama, komistasin servas oleva raudvaia peale,teine raudvai  torkas kõhtu ja kolmas tegi moka, hamba ja ninaga oma töö
 Jalg on kõige rohkem paistes, suurele varvale panen vist lahase (arsti juurde ei kipu), kogemus on, kunagi maal kukk murdis jala ja mina sidusin talle ühe puupulga külge, ta algul nokkis küll teda aga jalg paranes, ema ei tahtnud kevade poole teda veel tappa ja kanu üksi jätta.
Nägu ei ole ka kõige ilusam, 2 hammast tahavad vist ära tulla, ai-ai-a

 ..ma algul ei julgenud liigutadagi, mõtlesin, et suust ja ninast jookseb veri ja et vist olen juba suremas, aga L ütles. et olin seal maas nagu lest laiali ja neid olevat  see  naerma ajanud...hm. mina hakkasin siis tasapisi  ennast ikka liigutama ja teised jooksid juba ka ligi..no natuke verd tuli aga jäin ikka ellu lennult end betooni peale  heites..rohkem mina sealt  palle enam  ei lähe korjama, see jääb L objektiks
Aga eks ma käin hiljem ikka seal palle toksimas, ma teab mis mängija  pole, aga nagu h.aigus kohe peale selle kui kunagi mammuga Otepääl mängisime.
Oi, täna pean ju hambaarsti juurde ka veel minema...ai-ai
aga teile kallid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar