laupäev, 4. august 2012

sünnipäev - tore päev!

 Oi, ma nii armastan  pidusi juba lapsepõlvest on meeles peod me talus. Ema armastas külalisi ja ka  sugulased tulid kõik kokku, söödi pirukaid ja joodi  koduõlut, isegi mina salaja maitsesin...täna ka on  juba niipalju ootusärevust, sest tulevad mu kallid külalised...Täna on siis see päev, millal mul tütar sündis ... soovin talle südamest õnne...tema on juba koju sõitnud ja temaga oleme tema synna ette tähistanud..järgmine aasta on tal juubel, siis peame seda Eestis ja ta tädid onud (7) tulevad kokku, samuti sõbrantsid
Vau, eile panime kohvitamise maja meestega ülesse, aga öösel tuli äike ja ma tormasin välja ning lasksin kõik katuse kinnitused lahti, muidu oleks konstr-d murdunud....kuidagi lõunamaade jaoks see ehitis tehtud, vihma ja tuult ei taha
Aga, vaadake imet, ka minu imearmas kleopatra läks õitsele!
                               
 Olen täna õnnelik (ka tark sõber saatis kaardi), kallistan tugevasti teid kõiki  ja hakkan  varsti külalisi vastu võtma....kui tore


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar